Bad day!

Japp, det har varit en ganska kass dag. Den började med att jag såg Liverpool förlora mot Sao Paolo med 1-0 trots att Liverpool gjorde 3 mål. Väldigt orättvist!!! Men som alltid är det de godkända målen som räknas. Det var det första dåliga med den här dagen... Det andra var handbollsmatchen jag spelade. Vi fick stryk med en massa bollar mot ett lag vi spelade lika mot förra helgen trots att vi egentligen hade bättre lag idag. Halvdålig coachning ser jag som den största anledningen till förlusten. Vi bytte ett försvarsspel som fungerade perfekt förra matchen mot ett vi inte kan spela. Men det är klubbens problem inte mitt.
Det var anledningarna till att dagen varit dålig :-).

Men nu är det snart julafton. Tycker alla gnäller så mycket på julafton. De säger att det bara är stressigt och jobbigt att träffa alla släktingar. Men jag tycker tvärtom. Mina närmaste släktingar som jag firar jul med är hur bra som helst. Det är bara roligt att träffa dem, och stress ser jag mest som något självförvållat.

Kommentarer
Postat av: Zandrah

..för man åkte ju inte på en känga för det där med gnäll och julstress heller! haha ;-)

2005-12-18 @ 21:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0