Blackout!

Idag körde jag mot rött :-). Hamnade i fel fil och satt och tittade efter om jag kunde komma i rätt fil. Efter moget övervägande kom jag fram till att det inte gick. Då slog det slint och jag började med en snygg vänstersväng från den filen jag var i när det var rött :-). Tur att det inte kom någon mötande bil för då hade det kunnat blivit knas.

Idag har det tränats lite muskler, städats och hjälpt Robert att bära hemmabiopaket.

Nu är det snart dax för kvällens första öl :-). Sex fina öl står och väntar i kylskåpet. Nu får man hoppas att det blir en lika bra kväll som jag önskar.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hoppas du inte vågar ta första steget på krogen den här gången heller. :)

2005-12-16 @ 22:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0