Då var det juldag

Igår var det julafton och en massa firande med det. Vi var hos storasyster i Adolfsberg. Trevligt, trevligt. Det blev en massa mat och julklappar. Jag tror Saga fick minst 50 paket. Hon orkade inte ens öppna alla och sparade ett par tills idag. Hennes riktiga morfar råkar ha en leksaksaffär så han hade med ett gäng prylar till henne. Själv fick jag det jag trodde jag skulle få, eller jag kan nästan säga, visste jag skulle få. Inga direkta överraskningar men väldigt bra saker.

Ikväll blir det utgång någonstans. Juldagen är väl årets mest överskattade dag... Är bara en vanlig krogutgång förutom att det är svinlånga köer. Men det finns en speciell sak med juldagen. Man kan träffa på gamla polare som pluggar i andra städer och som är hemma över julen. Det är alltid trevligt.

God Jul!

Kommentarer
Postat av: Nicolina

God fortsättning på dig hoppas det blir en trevlig utgång ikväll! Kram

2005-12-25 @ 21:47:21
URL: http://missnicolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0