Fundersam!

Oj vad seg jag är idag. Var på en midsommarfest igår och drack några öl. Var en kursare som tyckte det kunde vara kul med en midsommarfest mitt i vintern vilket faktiskt blev riktigt trevligt. Jag drack bara fyra öl men är ändå seg. Börjar man bli gammal eller vad??? Sitter och funderar på vad man ska göra ikväll? Kan bli allt möjligt men det bästa skulle nog vara att ta det lugnt. Har tenta på onsdag och jag behöver verkligen plugga lite. Är jag trött och seg så kan jag inte plugga. Är nog bättre att ta det helt lugnt ikväll och gå ut på onsdag istället efter tentan.

Liverpool vann idag igen :-). Vi är verkligen på gång nu. Bara hoppas de andra resultaten går vägen så att vi håller kvar andraplatsen i ligan. Så här många ligasegrar i rad kommer jag inte ihåg när Liverpool tog senast. Men gött är det :-).

 Kramas skulle vara trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0