Härlig dag!

Måste börja dagens bloggande med en länk till en underbar sketch om alla töntiga indiepoppare :-). Det är helt fantastiskt roligt och träffande :-). http://www.sr.se/cgi-bin/p3/programsidor/index.asp?ProgramID=2502. Tryck sedan på länken som leder till programmets första del, den 11 april 2006 mellan 16.08-16.45. Spola sedan fram till drygt 31 minuter ungefär så börjar det. Ni kommer få ett gott skratt kan jag lova :-). He he!!!

Idag har det varit grymt gött väder med massor av vår i luften. Det är första gången på länge det är en fröjd att var utomhus. Man blir nästan förvånad att det kan vara så här fint väder i Sverige :-).
Jag har varit ganska så upptagen idag, gjort flera olika saker. Först var jag på banken och tog ut pengar, sedan var jag på universitetet, efter det åkte jag till Askersund och köpte en ny DVD-brännare för pengarna jag tog ut, och till sist hade vi ett möte med handbollslaget. Det är mycket att stå i ibland :-).
På torsdag blir det lite avslutningsfest hos Micke med matlagning, vilket säkert blir kul. Inte omöjligt att man hamnar i Ishallen efteråt där det är dansbandsfest :-). Det kan vara kul att träffa massa fulla jokrar ibland :-).

Det var allt för denna goa dag :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0