Vad blir det ikväll tro?

Vad blir det ikväll då? Ja det kan man fråga sig... Tror jag hoppar festivalborg ikväll ialf, även att vädret blivit lite bättre. Vad blir det istället då? Det kommer nog bli krogen till slut, men med vilka och var vet jag inte riktigt än. Jag är lite sugen på Babar. Det där löser sig säkert om ett tag.

Jag har börjat måla om i köket nu, och det är ett riktigt skitgöra. Det var faktiskt lite jobbigare än jag trodde att det skulle vara. Det är så sjukt högt i tak i den här lägenheten... Jag sprang en kort runda idag med, och det var ganska så jobbigt. Det där med att springa blir nog aldrig lätt, för desto mer vältränad man blir desto fortare springer man, och således blir det ungefär lika jobbigt.

Liverpool vann idag igen. Gerrard gjorde ett tokläckert mål :-). Manchester fick stryk så det finns fortfarande chans på andra platsen :-).

Nee nu måste jag ta tag i någonting, annars blir jag bara ännu mer seg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0