Lite krasslig...

Jag kände redan i lördags att något med kroppen inte var som det brukar vara, för halsen var lite skum och jag vaknade mitt i natten och hade lite halvknas i huvudet vilket brukar tyda på att allt inte är som det ska. Men det blev aldrig riktigt illa så jag spelade handbollsmatch och gick ut och drack öl och blev ovanligt bakfull dagen efter... Kan kanske ha berott på att kroppen inte var som den skulle. Sedan igår efter en ganska hård och, för en gångs skull, ganska trevlig och glad träning blev jag rätt dålig och kände mig frusen när jag skulle gå och lägga mig. När jag vaknade imorse var det hyggligt, så jag har varit på universitetet idag men jag sköt upp styrketräningen tills imorgon. Psykologin jag har börjat läst nu verkar väldigt intressant och känns helt rätt. Jag verkar ha fått en bra klass med många trevliga ansikten också :-).

Det hände en kul sak igår när jag och Nisse åkte hem efter handbollsträningen. Vid ett rödljus drog jag ett tråkskämt och berättade för Nisse att här i stan kör vi när det är grönt. Han svarade med att där han kommer ifrån kör man när det blir svart, och gissa vad som händer??? Trafikljuset slår först över till gult för att sedan slockna helt och bli svart när vi ska åka :-). Hur stor är den chansen?

Annars har det inte hänt så mycket spännande den här dagen.

Låttips:

Backyard Babies - Dysfunctional professional
Happy Gigolos - Berlin Berlin

Kommentarer
Postat av: Karolina

Trevliga ansikten i klassen.. Ja det tyckte jag också ;)

2007-05-04 @ 09:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0