Det var såå nära!!!

Var centimeter från att krocka med en bil och sedan wireräcket på motorvägen idag på vägen till handbollsträningen. Det var en bil längre fram som hade kört av vägen så att polisen hade stängt av ett av körfälten för att kunna bärga den. Den bilen som låg 20-30 meter framför mig på motorvägen började då givetvis sakta in för att det var blåljus mm... Jag låg bakom och körde kanske i 70 kmh och skulle också börja bromsa in. När jag stampade på bromsen hände ingenting. Bilen bara gled spikrakt mot bilen framför. Efter några få sekunder förstog jag att jag skulle braka rakt in i bilen framför så jag försökte svänga över i det andra körfältet, och i sista stund började bilen lyda så att jag missade bilen framför med några få centimeter. Men då kom nästa problem, wireräcket. Efter undanmanövern fick jag så klart sladd och for mot räcket, men på något sätt undkom jag att köra in i det. Jag hade en jäkla tur i oturen med andra ord. Undrar verkligen vad föraren i bilen framför tänkte. Denne måste verkligen suttit med hjärtat i halsgropen.

Det var en lugn handbollsträning idag med mycket spel. Lyckades skjuta både en utespelare och en målvakt i huvudet på uppvärmningen :-). Inte många som klarar det he he. Dagens träning var för övrigt väldigt rolig. Det svänger snabbt :-). Match imorgon mot Linde. Kommer bli stenhårt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Frazer Bass är kung...

2006-02-10 @ 20:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0