Tur i oturen!

Jag tog ut en hundring igår för att ladda upp mitt kopieringskort på universitetet. När jag kom fram till automaten där man laddar upp kortet upptäckte jag att jag hade tappat den. Fan tänkte jag, och började knalla bort till bankomaten för att ta ut en ny, men då hittade jag min tappade hundring på vägen :-). Ibland har man tur i oturen :-).

Idag har det tydligen varit fettisdagen, och jag har inte ätit en enda semla än. Man får hoppas att det går att köpa nu efteråt också, för det är riktigt gott.

Idag har jag suttit och försökt översätta den kniviga engelska texten, och har blivit klar med en tredjedel ungefär. Det är typ en miljard omöjliga ord. Annars har jag handlat och tränat lite handboll.

20 år sedan Palme blev mördad idag. Var det Christer Pettersson? Jag och Matz har en annan misstänkt i Hallsberg :-).

Kommentarer
Postat av: ...

Hemliga Persson kanske??!

2006-03-01 @ 13:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0