Tisdag!

Idag har jag haft seminarium. Vi skulle göra en socialpsykologisk profil på några karaktärer i en film, som heter Mannen utan minne, och sedan diskutera det. Jag var lite nervösare än vanligt, men det flöt på alldeles utmärkt. Det är guld att man har Ingville i samma grupp. Hon kan verkligen prata på, och då är det bara lägga in massa smarta kommentarer till det hon säger :-).

Har varit lite småorolig under senaste veckan också... Har upptäckt eller återupptäckt en liten "kula" som sitter tillsammans med en muskel eller sena i halsen. Rätt säker på att den varit där hela tiden, men jag oroar mig ialf. Ska nog gå och kolla upp det någon dag, även att jag inte är överförtjust i att träffa doktorn.

Tränade handboll idag med. Det gick inte så bra. Förstår inte varför det går bra ibland och svindåligt ibland. Skumt värre! Match på lördag är det hursomhelst.

Det var den här tisdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0