Vuxenpoäng?

Idag har jag varit på stan och handlat en smörkniv och ett skohorn. Det måste höja min vuxenstatus till nya höjder :-). Mitt gamla skohorn hade gått sönder och så ville jag ha en till likadan smörkniv som jag fick i julklapp, så att jag hade två av samma sort. Blev tvungen att betala fem kronor extra för smörkniven för att jag betalade med kort och att det kostade mindre än 100 kronor. Expediten verkade lite obekväm, när jag hävdade att de var snåla, och skyllde på sin chef :-). Fast egentligen är det bankerna som ska klagas på, för de tar ut en avgift på alla korttransaktioner. Sedan vill de att man ska betala med kort för att det ska vara mindre pengar i omlopp. JÄVLA dubbelmoral!!! 

Var en sväng på ÖKK idag också, och det gick rätt bra att träna förutom att en maskin pajade.

Såg Sliding Doors nyss. Grymt bra film. Engelska filmer är topp.

Pappa hade beställt Canal + kanalerna idag också :-). Tack för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0