Njae...

Om förra helgen var både speciell och väldigt underhållande så har den här helgen varit väldigt normal och på sina ställen smått misslyckad. Det har badats en del i helgen. I lördags var jag Nisse, Bias och Salle ute med en båt på Vättern och gick i land på en liten ö där vi solade, badade och grillade lite korv. Det var faktiskt både ganska mysigt och trevligt. Fattades väl bara lite feminint sällskap för att få den sista touchen på det hela :-). På kvällen sedan blev det förfest först här och sedan hos Nisse. De partajande var jag, Jonsson, Nisse, Bias, Klarre, Sörman och Salle. Jag var mest sugen på att knalla till Björnis för att jag varit på Frimis två helger i rad, men vi var osäkra på om Sörman skulle komma in där så det fick bli Frimis igen. One for all, all for one :-). Det var rätt trevligt i början på Frimis och Basshunter spelade "live", vilket faktiskt var ganska så roande. Vid halv 1 någon gång bestämde sig Nisse, Bias och Jonsson för att gå till Björnis medan jag tyckte det var lika bra att vara kvar på Frimis när det ändå var så kort tid kvar, men när de hade gått blev det riktigt tråkigt. Klarvik och jag gick runt och försökte dansa lite, men kom aldrig igång speciellt mycket. Sedan när Klarvik också drog blev det nästan outhärligt tråkigt så jag gick ut och tog sikte på Björnis. Jag kom dit omkríng halv 2 men fick då inte komma in för att de inte släppte in något folk så sent :-(. Blev att köpa lite mat vid kebabvagnen och vänta på att polarna skulle komma ut från Björnis för att se om det skulle bli någon efterfest, vilket det givetvis inte blev, så det blev bara att knalla hemåt.

Under söndagen var jag uppe vid Tisaren och badade lite, och det var riktigt skönt i vattnet. Första badet i år som faktiskt var riktigt skönt. Det mest fascinerande var ändå att Jonssons farsa såg ut som en neger, och då överdriver jag inte. Helt klart det brunaste, svartaste jag sett :-). Efteråt åkte jag till Hässleberg och hämtade motorcykeln för att sedan åka hem till Örebro. Det blev en skön kväll med massa fixande med musik och snackande med gamla bekantingen Linn, vilket var längesedan.

Idag har jag varit på ÖKK och tränat lite med Haga och snart är det dax för mat och jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0