Sunny afternoon!

Det är väldigt varmt nuförtiden. Värme är oftast bara positivt, men jobbar man på ett lager där temperaturen växlar något mellan 28-32 grader varmt är det inte lika roligt. Man känner sig hyggligt seg när man jobbar... Men men nu ska vi inte klaga på värmen. Hade man varit ledig hade man kunnat varit och badat hela dagarna och byggt på sig en fin liten bränna, men nu när man jobbar hinner man inte med det :-(. Jag kan tänka mig att det inte finns någon värme kvar när jag slutar jobba om tre veckor :-(. Skulle vara så typiskt, och så var det förra året. Jag hade inte många soldagar under min semester då.

Imorgon bär det av till STHLM och Depeche Mode konsert, och det ska bli trevligt. Lite tradigt att åka dit och hem helt ensam bara :-(. Men man får väl lyssna på musik och titta på vad som finns efter vägen :-).

Idag har det gymmats på ÖKK för att HAK har stängt på förmiddagarna. Det var väldigt varmt och jag blev mycket svettig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0