Sveeerige!

Oj vilken match det blev mellan Sverige och Paraguay. Bolluslingen ville verkligen inte in förrän i den 89 minuten då Ljungan NICKAR in den :-). He he vilken glädje det blev till slut efter mycket frustration :-).

Min rygg är helt kass idag... Den blev lite risig efter att jag körde marklyft, men så blev det bättre och jag körde marklyft igen och då blev det lite sämre igen, men idag efter lite löpning med handbollen är den helt kass. Så fort jag ändrar lite ställning på ryggen gör det tokont :-(. Vi har handbollsturnering i helgen och jag undrar just hur det ska gå med den här smärtan, men med lite vilja, adrenalin och smärtstillande ska det kanske kunna fungera ändå. Jag blir så ledsen och lack på det här...

Sova nu... Upp 05:15 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0