Bye, bye Chelsea!

Ronaldinho har precis gjort 1-0 till Barcelona mot Chelsea och det är bara 10 minuter kvar av matchen. Skönt att de åker ur. Normalt sett vill jag att det ska gå bra för de engelska lagen i de europeiska cuperna, men Chelsea spelar inte på samma vilkor som de andra lagen, plus att Maurinho är rätt störig. Bara att hålla tummarna för att Liverpool lyckas ta sig vidare imorgon.

Idag har jag varit på universitetet och tränat handboll. Det var fys på handbollsträningen, men det var inte så där jättejobbigt som sist.

 Jag lyckades klämma sönder en glapp lampa på bilen förut, så jag måste köpa en ny. Annars blir jag väl stoppad av farbror polisen för att jag bara kör med en hel baklykta. Plasten över lampan är trasig också, så den måste också bytas.

Satan vad elen är dyr!!! Jag har typ över 400 kr per månad i elräkning, och då bor jag i en liten etta. Det är helt sjukt!

Det var allt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0