En riktig skitkväll!

Mmm denna kvällen har varit allt annat än bra. Handbollsträningen gick ganska så dåligt och Liverpool åkte ur Champions League. Blir riktigt lack!

Jag gnällde över att jag inte fick spela så mycket på matchen i lördags, men spelar jag som idag så ska jag fan inte spela så mycket. Eller så dåligt var det kanske inte, men jag missade fyra skott typ. Jag har en sjuk strävan att göra allt perfekt och kan oftast inte prestera bra om jag får kritik, även om kritiken bara är på skämt. Känner jag inget förtroende är jag inte bra. Tråkigt men sant.

Liverpool var värda att gå vidare, eller jag vet inte. Kan man inte göra mål och gör idiotmisstag i försvaret så kanske man inte är värdig att gå vidare, trots att man dominerar matchen. Surt hursomhelst.

Kommentarer
Postat av: ....

Larsa va ruskigt nöjd ivarefall :-p

2006-03-09 @ 16:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0