Lite prat...

Idag blev hemtentan ivägskickad till universitetet. Det känns som den blev ganska så bra. Man fick max skriva fyra sidor, och jag tror att jag lyckades pricka in det exakt. Tror inte jag kunnat skriva en mening till utan att det blivit för mycket.

Var hos storasyster tidigare ikväll och käkade sushi. Tror inte jag hade ätit det förut, och det var inget jag tyckte så väldigt mycket om tydligen. Lisa hade lärt sig krypa :-). Gick inte så fort men hon tog sig framåt för egen maskin :-). Saga var det fart på som vanligt. Hon och jag lekte i våra Liverpooltröjor :-). Heja Billerpol, som hon säger :-). Men någon hej då kram fick jag inte :-(. Elaking!

Jag och Dejan hade fått kritik av någon supporter på lagets hemsida tydligen. Denne verkade inte helt nöjd med insatserna. Ja visst jag slarvade väl bort ett par bollar sist. Annars har jag inte spelat så mycket så det känns lite konstigt att få kritik då :-). Tittade på en inspelad träning idag. Var väldigt intressant.

Nu har jag fått förstahandskontrakt på lägenheten, så nu är den min :-). Riktigt jävla svinskönt! En nackdel är att den fortfarande är dyr. Sparpengarna försvinner i en rasande takt. Men pengar är väl till för att användas...?

Liverpool - Everton på 5:an imorgon. Riktigt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0