Snurrigt!

Jag vaknade nyss av att mamma ringde. Hade tagit en eftermiddagslur för att jag hade så svårt att sova inatt av någon outgrundlig anledning. Helt otroligt vad snurrig man kan bli när man blir väckt och måste börja tänka på en gång. Läste en undersökning om ämnet för en tid sedan, där hade de kommit fram till att man kunde vara likställd med en alkoholpåverkad person ett tag efter att man vaknat. Det tar tydligen en stund för hjärnan att komma igång. Nu tror jag att jag kommit någorlunda till sans igen ialf...

Imorgon ska jag och några kurskamrater göra en undersökning på hur barn beter sig på Skojlandet här i Örebro. Kan nog bli rätt intressant. Jag har pratat med Saga också, så hon ska följa med, vilket gör att man kan flyta in lite bättre.

Ringde Bredbandsbolaget här om dagen och frågade om man kunde få billigare avgift om man hade både telefon och internet med dem. Jag hade både telefon och internet med de som operatör sedan innan, men ingen rabatt. Jorå det gick alldeles utmärkt, så jag får numera 90 kr billigare räkning i månaden. Det kunde vara trevligt om de själva upplyste sina kunder om sådant... Annars är bredbandet snabbt och bra förutom att det får för sig att inte fungera en stund varje kväll typ, irriterande!
 
Sista träningen innan avgörande kvalmatchen ikväll. Det har inte sett så bra ut på de två andra träningarna i veckan. Nisse är sjuk och några andra har varit borta av andra anledningar. Får verkligen hoppas att dessa blir friska och krya till på lördag. Var väldigt många år sedan jag var med om att gå upp en division.

Nu ska jag hem och fira att lillasyster fyller 19 år. Lilltjejen börjar bli gammal he he...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0