Det blev seger!

I lördags såg jag Liverpool besegra West Ham i FA-cupfinalen :-). Det var en speciell match med många jobbiga stunder, men med ett härligt slut där Liverpool vann efter straffläggning. Steven Gerrard var magnifik matchen igenom.
Efter matchen bar det hem till Larsa för att förfesta lite. Humm han skulle nog kunnat ha dammat någon gång efter att han flyttat in... :-). Det var en trevlig förfest, och kvällen avslutades sedan med ett besök på Björnis. Jag försökte komma in på Harrys först, men jag var lite väl ung tyckte vakten. Det kanske var lika bra :-). Kvällen på Björnis blev lyckad, och Liverpooltröjan jag bar fick bara positiv uppmärksamhet :-).

Idag har jag och Nisse tränat lite styrka. Jag har även försökt läsa lite i texten tills imorgon och spelat en runda minigolf. Jag fick en riktigt taskig start på minigolfen, men jag ordnade till det så att jag slutligen stog som segrare :-). Skönt det för jag gillar inte att förlora.

Nu blir det en macka och sängen. Behöver läsa lite mera och det är rätt tidigt i skolan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0