Flight 401

Jag satt och kikade på Supernatural igår kväll, som vanligt på måndagar, och där tog de upp Flight 401. Jag lade det på minnet för att kolla upp om det funnits någon sådan flight på riktigt och till min förvåning hade det gjort det :-). Precis som de sa i serien var det ett plan som kraschat i USA och som det sedan tagits delar ifrån för att ha till andra nya plan. På några av dessa nya plan, och speciellt på ett, hade det tydligen börjat spöka en massa enligt flera olika vittnen. Antagligen inte så trovärdigt alla gånger men väldigt intressant tyckte jag för det här var inget jag kunde minnas att jag hade hört talas om innan. Då blev det så klart att jag satt uppe halva natten och letade information om Flight 401 vilket givetvis ledde till att jag kom i säng alldeles för sent :-). Paranormala fenomen har alltid faschinerat och skrämt mig. Kikade på filmen Ghostship för några veckor sedan och filmen isig var väl inte jättebra men de tog upp mysteriet kring skeppet Mary Celeste vilket var ett av mina favoritmysterier när jag gick i mellanstadiet. Läste allt jag lyckades komma över om det skeppet på den tiden så man fick lite goa rysningar när de pratade om det i filmen :-). För er som inte vet så var Mary Celeste ett skepp som hittades övergivet och drivande någon gång under slutet av 1800-talet.

Är det någon som vill veta mer om de här två händelserna så är det bara följa länkarna nedan.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mary_Celeste
http://en.wikipedia.org/wiki/Flight_401

Jag är frisk nu igen förresten :-).

Kommentarer
Postat av: Erika

Hmm, vad det inte du som nämnde att du inte trodde på andar och spöken? ;)

2006-11-29 @ 11:06:51
URL: http://beingerika.blogg.se
Postat av: Andy

Har sagt att det inte finns några tänkande "spöken". Däremot om det finns energier som kan se ut som mänskliga varelser är väl inte helt omöjligt. Saker kan dock vara väldigt intressanta även om de inte är fullt sanna eller sannolika.

2006-11-29 @ 11:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0