Inte direkt konsekvent :-)

Jag skrev i söndags att jag banne mig inte skulle gå till Satin på länge men trots det ska jag dit ikväll igen :-). Det är kul att man är så konsekvent :-). Nicklas, Jonas och Brutus är där och lirar med sitt band och det måste man ju se. Har bara sett dem en gång och då var det inte så bra förutsättningar så det blev inte så värst den gången. Jag hoppas och antar att det blir bättre ikväll :-). Ska bli kul att träffa lite folk från jobbet också som ska dit.
Jag blev bjuden till en fest ute på universitet också som jag gärna hade gått på. Alltid kul att göra något annat än att bara gå på krogen i stan men det får väl förhoppningsvis bli någon annan gång.

Jag känner mig glad och positiv idag :-). Dagen har hittills varit väldigt soft och lugn med mycket socialt umgänge. Då mår man väl bra antar jag :-). Man får hoppas att det fortsätter i den här stilen resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0