Nej men fan...

Jag var riktigt sugen på att dra till Kåren idag. Många intressanta människor som skulle dit men jag fick inte med mig någon bra kompis så jag bangade. Gått ditt själv hade kanske fungerat men jag hoppade det också... Kände för att försöka ta reda på lite saker men det får väl vänta till senare. Drygt bara, jag hatar att vänta...

Dissade att ta en öl med en bekant som verkade bli lite lack över det... Men jag hade ju tänkt att göra annat, så då fick det bli ingenting istället...

Jag var ute hos syrrans familj förut och kikade på Idol och drack lite alkohol :-). Lisa hade lärt sig mitt namn :-). Alltid lika roligt när man kommer dit och Lisa kommer springande och vill ha en kram :-). Saga är inte riktigt lika på men snålar inte med kramar om man frågar efter dem. Riktiga kramungar det där :-).

Tacoätning på stan idag med Nisse och Salle. Det var gott och bra sällskap, trevligt, trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0