Barnvakten!

Idag har jag gått upp på tok för tidigt, kl 08:00, och det var tufft :-). Anledningen till denna för ovanlighetens skull tidiga uppstigning var att jag blev tvungen att sitta barnvakt åt Lisa igen. Hon är lite förkyld och hennes föräldrar är duktiga medborgare som inte vill vara hemma från sina jobb, så då får jag ställa upp som barnvakt ibland, men det är mest roligt så länge som Lisa inte gör i brallan, vilket hon faktiskt undvikit när jag varit där den här veckan. Idag blev det att leka och busa lite tills hon somnade på mitt bröst, gosigt värre :-). Sedan sov hon resten av tiden så det var rätt lugnt att vara barnvakt idag.

Såg idag att jag klarat min första tenta i psykologin med ett godkänt resultat, men vad jag fick för poäng vet jag inte än, men det får jag nog reda på imorgon. Gött att klara sig ialf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0