De röda (d)jävlarna...

Ibland är ordet rättvist väldigt svårt att ta i sin mun. Man vill så gärna hitta ialf en anledning till att det inte är rättvist, men ibland går det bara inte trots att man tänker så att det knakar och letar efter händelser och anledningar som kan tyda på att det inte är rättvist. Idag kan jag dock inte hitta en enda omständighet som skulle typa på att det inte var rättvist, utan Scums vann mot Liverpool på Old Toilet med 2-0... Oj ursäkta det blev lite fel kanske, Man Utd och Old Straff... Trafford skulle det nog vara. Jag såg första halvleken hemma hos mig och den andra hos Oscar. Humm förresten har jag kommit på en anledning till att Liverpool inte vann... När Jag ser Liverpool spela hos Oscar lyckas de aldrig vinna av någon anledning. Det var nog Oscars fel att Liverpool inte vann idag :-). Nee nog om den matchen...

Jag tillsammans med Manchester's stadssymbol...
manchester

Det blev krogen igår med Jonsson och Klarvik, men det kändes som att man lika gärna kunde stannat hemma för Jonsson och Klarvik drog hem innan 1 och jag har svårt att få det kul själv, speciellt på hemmaplan, så jag kilade hem straxt efter 1 något besviken över kvällen :-(.

En positiv sak, jag börjar bli frisk igen :-).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0