ÖSK är tillbaka i Allsvenskan!!!

Idag blev ÖSK klara för Allsvenskan där de hör hemma och var de blev bestulna på sin plats för ett par år sedan av några pampar som ville statuera exempel. De tyckte väl ÖSK var en tillräckligt harmlös klubb att göra det med. Det hade aldrig hänt Djurgården eller Blåvitt. Själv är jag ingen extrem ÖSK-supporter, men jag ser några hemmamatcher varje säsong och laget är det enda, förutom de jag själv representerat, jag bryr mig något speciellt om i svensk fotboll. Ikväll blir det så klart att fira uppflyttningen på Örebros krogar :-). Lär ju vara en trevlig stämning idag :-).

Tillbaka i fotbollens finrum!

ÖSK-logo

Kommentarer
Postat av: Alexander

Ja, det var gött! Men fan att Halmstad "förlorade" mot AIK med 2-2.

2006-10-21 @ 18:45:47
Postat av: linus

härligt. och det bästa är att nu man man se när AIK kommer hit och spöar ÖSK ;)

2006-10-22 @ 02:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0