Gubbkropp...

Det känns som att man är i en gubbkropp just nu, för det gör lite ont i båda armbågarna och i baksidan av det vänstra knät, och allt beror på att jag spelat och tränat lite fotboll :-). Armbågarna, eller ialf den högra, är lite förstörda sedan innan efter för många dåliga landningar i handbollen, så det bildas vätska och jox i dem så fort jag slår i dem igen. Fast nu ljög jag lite, för det är faktiskt bara den högra det är så med, men båda värker nu :-). Knäsmärtan tror jag beror på en gammal skada som jag fick efter att ha fått Torsten över mig för ett par år sedan under en fotbollsträning, men jag är inte säker på att det har med det att göra. Annars gick väl fotbollsträningen inte så värst idag, men så illa var det nog inte trots allt.

Fick tillbaka ett litet arbete idag som jag och några till gjort på universitetet, och det blev godkänt med bra kritik. Man kunde bara få godkänt eller icke godkänt på det arbetet, så det var bra. Grädde på moset för egen del var att det var jag som gjorde det mesta av bearbetningen av arbetet, så jag blev rätt nöjd :-). Gött med en liten framgång :-).

Såg första programmet av House idag, och det var riktigt bra. Jag har en känsla av glädje i mig just nu :-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0