Löste sig nog...

Jag tror att jag klarade tentan idag, det kändes ok ialf. Tyckte mig kunna ungefär hälften rätt bra, en fjärdedel ganska bra och den resterande delen ganska dåligt, men det bör räcka för ett godkänt. Firade att tentan var gjord med att på till Paco's och äta mat med Nisse. Jag tog någon slags nachostallrik och det var gott. För övrigt var det trevlig personal som gjorde att man kände sig väldigt välkommen. Plus i kanten för Paco's.

Nu ikväll har jag suttit och grejat med musik och kollat lite på Idol. Tycker juryn var förjävla mesig faktiskt, för det var många som fick bra omdömen trots att de inte var så värst bra.

Kommentarer
Postat av: Miian

du e allt bra duktig som pluggar som en jag vet inte vad-klart tentan gick bra=) *Kraaaam*

2006-10-02 @ 16:06:50
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0