Revansch!

Imorgon, eller idag är det egentligen, är det dax att spela fotbollsmatch igen. Det gick riktigt illa förra helgen så nu är jag ute efter revansch. Det kommer att bli lite mer nervöst än sist nu när man kräver av sig själv att göra en bra mycket bättre match än sist. Jag vet vad jag kan och är egentligen inte så orolig för att tabba mig, men det gnager lite i bakhuvudet ändå tyvärr. En sak är dock säker, nervositet gör att man är mer fokuserad, vilket alltid är bra. De två träningarna i veckan har bjudit på blandat resultat, en helt ok och en halvdålig. Hursomhelst kommer det att bli spännande imorgon, utmaningar kan få en att må så himla bra efteråt :-). Revansch ska bara utkrävas, inget annat är acceptabelt!!!

Liverpool vann med 3-0 över Spurs idag :-). Det var en riktigt bra andra halvlek. ÖSK klarade dock bara 1-1 mot BP vilket inte var så bra, för nu ser det svårt ut för direktuppflyttning.

Annars har det varit en riktigt soft dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0