Torsdag!

Igår var en ganska trevlig dag som innehöll löpning, styrketräning, läsning och lite partajande. Det var Robert som ville att jag skulle hänga med på fest ute vid universitetet för att sedan gå till någon krog. Ärligt talat var jag inte så sugen först... Trodde typ vi skulle ramla in på någon större förfest, halvnyktra och att Robert bara kände en person och jag ingen. Det brukar vara lite impopulärt att komma till en sådan fest så jag var lite off, men jag hade inget bättre för mig så jag följde med ändå. När vi väl kom fram till Studentgatan så blev det inte alls så som jag hade trott :-). Förfesten, som vi iofs bara var på i någon timme, innehöll bara mig, Robert och några tjejer, så då blev man lite mer positiv :-). En tjej som jag inte tror jag sett förut frågade om jag varit blond förut? Jo jag har varit blond... Vi åkte sedan in till stan igen och hamnade först på Björnis och sedan på Mitt Andra Hem, så det blev en riktigt trevlig kväll till slut. Trots att jag tog det ganska lugnt så har jag varit lite småseg idag, så därför har jag inte gjort så mycket mer vettigt idag än att gått på en föreläsning.

Benga ringde igår och undrade varför jag tagit en paus från handbollen, och det förvånade mig en del. Jag sa som det var att det berodde på att jag tycker att glädjen på träningarna har försvunnit, men så kanske det måste vara för att nå framgång? Vore tråkigt om det var så...

Kvarnström den äldre ringde idag och undrade om jag ville stå i mål på lördag för Åmmeberg, och jag svarade JA. Det ska bli ganska roligt att spela lite fotboll igen :-). Han hade också hört att jag tagit ett uppehåll från handbollen. He he alla vet, men det beror nog mycket på Järnvägens hemsida där det stod om det i en införmatchrapport. Humm... Skulle det ordet särskrivas?

Hörde att CURO fått sitt 90-konto indraget för att de inte skänkte bort tillräckligt mycket av deras insamlande pengar, och jag som skänkte pengar till dem för ett tag sedan...

Vad ska man rösta på? Blir nog FP, men det är svårt det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0