Trevlig dag!

Idag har det varit en trevlig dag. Den började iofs lite dåligt med att jag var tvungen att gå ut imorse för att köpa mjölk och grejer för att kunna få i mig någon frukost, men annars har den varit go. Jag träffade min seminariegrupp uppe på stan idag och utförde en minnesundersökning. Kul att lära känna dem i gruppen lite bättre än vad man gjorde innan. Efteråt var det dax för föreläsning på universitetet om olika sinnesintryck med mera. Den blev lite förkortad för att föreläsaren var tvungen att åka till banken, så det blir längre imorgon, vilket gör att jag kommer komma försent till handbollsträningen. Träningen igår var för övrigt den roligaste hittills den här säsongen. Kan ha berott på att vi inte hade någon tränare där så att vi spelade lite fotboll och så :-). Åter tillbaka till den här dagen. Efter föreläsningen blev det att äta lite korvstroganoff, som jag blivit riktigt bra på efter några försök :-). Sedan blev det en sväng till ÖKK och där hände det mest trevliga och luriga med dagen. Det kom fram en tjej som jag pratat med lite grand innan bara och frågade om hon fick ta några kort på mig i ett träd i Stadsparken :-). Jag blev rätt förvånad och undrade varför?... Fick som svar att det var av eget intresse bara... men tror nog inte det blir av ändå för jag gav inte ut mitt nummer eller något till henne.

Nu blir det nog att duscha och titta på Tjenare Kungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0