Bye bye Boris...

Boris Jeltsin dog tydligen igår av någon hjärtattack som säkerligen berodde på ett allt för långt alkoholmissbruk. Undrar just om världen någonsin kommer att få uppleva en ledare som honom igen? Inte många ledare i hans position som kommer fulla till diverse svinviktiga möten och drar spontana danser inför halva världen :-). Han var helt klart en karismatisk man gode herr Jeltsin.

Jag var på handbollsmöte idag för att höra lite hur det skulle bli nästa säsong och så. Egentligen inte så relevant för mig i och med att jag ska ut och resa halva nästa säsong och knappt varit med något den säsongen som gått heller, men tänkte att det kunde vara intressant om det eventuellt skulle bli ett tränarbyte, då hade jag kunnat vara med och träna lite för att hålla igång kroppen lite grand. Det var dock inte tänkt med något tränarbyte så det blir definitivt ingen handboll för mig nästa säsong. Jag tycker till och med att alla inte riktigt sa vad de tyckte heller... Men men så är det alltid, det är jag van vid :-).

Låttips: Sahara Hotnights - Visit to Vienna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0