25 år!!!

Nu är jag 25 år gammal vare sig jag vill det eller ej. Faktumet att jag blev ett år äldre har även firats lite grand. I fredags blev det lite släktkalas och det är inget jag känner mig speciellt bekväm i. Det känns inte helt bra att människor som man väldigt sällan träffar kommer och ger en massa fina saker bara för att man råkar dela några gener med dem. Det är bra och roliga människor ialf men jag känner mig ändå inte helt bekväm över att jag ska få massa saker av dem. Hursomhelst riktar jag ett stort tack till alla släktingar som ville komma och som gav mig så fina saker.

Jag fick en väldigt fin kamera av mina föräldrar i present så nu kommer den här bloggen bli mycket mer utsmyckad av bilder än vad den varit förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0