Det närmar sig...

Idag har jag vaccinerat mig ytterliggare och skickat in några visumansökningar så resan närmar sig med stormsteg. Visumansökningen till Ryssland var väldigt petig. Man fick absolut inte skriva fel eller använda två olika pennor osv... De verkar verkligen inte vilja ha några turister i Ryssland. De kanske tror att man vill vara kvar där som illegal invandrare?

Hämtade min sista tenta idag och rättningen såg ut som jag trodde. Typ alla rätt på de första frågorna som man orkade svara ordentligt på och mindre rätt på de sista frågorna som man inte orakade svara så utförligt på. Man får väl skylla sig själv lite kanske men vem fan orkar sitta och skriva i 4a timmar?

Sista arbetsdagen ikväll den här veckan för imorgon är jag ledig på grund av att jag fyller gubbe. Imorgon kommer det vara närmare 30 för mig än 20... Inte så roligt. Stackars mig... Snart dax för rullator och blöja igen :-).

Kommentarer
Postat av: Karolina

Värst vilket trevligt inlägg, haha.. Ja attans det går verkligen tillbaks i tiden igen :P

2007-08-03 @ 13:48:07
Postat av: Erika

Åldersnojja? ;) Ett STORT grattis får du av mig iallfall!

2007-08-03 @ 14:22:49
URL: http://beingerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0