Horribelt Styles!

Det kan ha varit den mest tveksamma straff jag sett i hela mitt liv som Chelsea fick idag. Många gånger har man sett spelare som filmat och där domaren stått lite dåligt till så att den senare blåst straff men idag när domaren stod en meter ifrån när Malouda utan boll springer in och stänger Finnan så ska det omöjligt kunna bli straff. Tunnhårige Rob Styles såg dock något annat som ingen annan i hela världen såg och blåste således straff som Fat Frank säkert slog i mål till 1-1 som också blev slutresultatet. Det var dock inte det enda misstaget. Normalt sett blir spelare utvisade när de får två gula kort men det gäller tydligen inte i Styles lilla trånga värld... För övrigt var han kass rakt igenom matchen och det gällde för båda lagen.

Kommentarer
Postat av: skadeglad

det är hårt att hålla på Liverpool och hårt att allt alltid är nån annans fel ;)

2007-08-19 @ 20:45:07
Postat av: Andy

Skadeglad// Skylla på någon annan är en sak, faktum en annan. Du kanske är för korkad för att veta skillnaden?

2007-08-19 @ 21:23:23
Postat av: skadeglad

nja, korkad tror jag inte jag såg inte ens matchen. det är bara kul när du blir så sur hehe

2007-08-20 @ 11:04:11
Postat av: Erik

Faktum är att med neutrala ögon kan jag säga att straffen var faktiskt korrekt dömd

2007-08-20 @ 12:39:58
Postat av: skadeglad

go Erik, go Erik! ;)

2007-08-20 @ 14:54:24
Postat av: Andy

Erik// Jo säga att det var straff kan alla göra. Att du inte menar det står ändå helt klart.

2007-08-20 @ 16:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0