Kinderägg!

Under förra helgens storstädning av förrådet hittades lite av varje av sparade och onödiga saker. Ett sådant var min och Dzanis gamla kinderäggsamling :-). Den samlingen är nu såld för hela 50 sek till en man som samlade på sådant jox och som hade annonserat i Nerikes efter folk som ville sälja sina gamla sparade kinderägg. Jag hade kanske kunnat sålt skräpet för mer pengar men man känner sig så jävla snål att ta betalt för det överhuvudtaget så jag är nöjd över att han bestämde priset själv och erbjöd 50 sek :-). Nu kommer de till någon slags nytta istället för att bli slängda ialf.

Jag var ute på krogen en sväng efter jobbet igår. Det var väl helt ok men fyllan blir så taskig när man panikdricker precis innan. Jag tog med två öl själv sedan bjöd Nisse på en flaska rödvin som jag försökte trycka i mig så mycket som möjligt av på någon halvtimme. Så imorse kände jag mig faktiskt lite risig och när jag skulle lägga mig inatt så snurrade det en del, således inget bra för mig att panikdricka.

Idag har det annars mest blivit att jag suttit och glott på fotboll. Birmingham - West Ham 0-1... Tråkmatch och inga lag som kommer ligga på den övre halvan av tabellen. Absolut inte Birmingham ialf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0