Internetstrul!!!

Nu har mitt internet blivit totalt värdelöst igen av någon anledning. Var bara en dryg månad sedan som Telia sabbade min uppkoppling genom att koppla in grannens telefon hit och samtidigt koppla bort min anslutning. Nu är det dock inte något sådant problem utan nu är det att under långa stunder verkar inte modemet få någon kontakt så att man blir nedkopplad. Det har varit lite så innan men nu är det extremt och under väldigt långa perioder. Blir att ringa och klaga någon gång nästa vecka.

Det var partaj igår igen och det var lika roligt som de senaste gångerna. Jag har verkligen fått en nytändning på krogen och tror nog inte att jag har haft så här kul så många gånger i rad någon gång tidigare i mitt liv.

Vi har börjat med statistik nu i skolan och det är inte roligt alls. Jag är verkligen inte så förtjust i matte... Men har läst på det lite idag så nu känner jag mig inte helt oförstående som på föreläsningen sist.

Till sist... Jag har ingen aning om varför alla inlägg kommer i dubbla kopior här i bloggen. Det är inte medvetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0