Helgsummering!

Liverpool lyckades äntligen slå Chelsea i ligaspelet i lördags :-). Resultatet blev 2-0 och var helt rättvist, nog för att Chelsea hade lite skadeproblem på backfronten men de såg även rätt bleka ut framåt. En riktigt skön seger.
Efteråt blev det lite partaj med Klarvik, Folke och lite andra gamla Hallsbergare. Vi gick till Björnis men Jens blev rätt snart utslängd därifrån så alla stack men jag stannade kvar en stund till. Vid halv 1 fick jag nog och tänkte börja min vandring hemåt men då träffade jag på grabbarna där utanför så det blev att gå och äta mat med dem. En något misslyckad kväll kan man väl nästan säga men natten blev rätt mysig ändå... :-).

Idag har jag varit hemma hos föräldrarna i Hallsberg en sväng. Kikade lite på när Arsenal slog Man Utd med 2-1. Kanske inte så bra för Liverpools chans till en tredjeplats i ligan men helt klart bra för spänningen i ligan. Blev även att åka förbi systers familj på vägen hem och hälsa på.

Snön och kylan har kommit också... Jobbigt värre!

Kommentarer
Postat av: miian

fotboll fotboll fotboll... :P

2007-01-22 @ 17:41:54
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0