Det blidde lugnt...

Ikväll hade jag räknat med att jag skulle gå ut på krogen som vanligt på lördagar men jag valde att banga den här gången. För det första var det inte så där jättemånga som skulle ut men Matz, Svensson och Robert skulle ut så jag tänkte dra ut med dom men efter moget övervägande så valde jag bort det. Det hade kanske kunnat blivit rätt kul eftersom jag inte festat med dem på ett tag men kombinationen Matz och Svensson brukar bara bli väldigt jobbig och påfrestande så jag orkade inte chansa. Jag dricker egentligen bara alkohol för att det är fest och blir då rätt lack när jag druckit och jag bara tyckt kvällen blivit misslyckad av olika anledningar. Då känns det bara så onödigt att man druckit. En annan sak som spelade in att jag hoppade den här utekvällen var att Salle undrade om vi kanske skulle gå ut imorgon. Söndagar är en rätt soft dag att gå ut på. En tredje anledning till att jag inte gick ut finns också men den kan jag bara inte ta upp här idag :-).

Känns som att jag skrivit lite negativt om folk runt i kring mig nu i bloggen men det är bara så jag upplever det. Med det inte sagt att alla upplever det på samma sätt som jag.


Kommentarer
Postat av: Karolina

Och vad är din tredje anledning? :P

2007-07-16 @ 12:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0