KM!

Idag har jag spelat kommunmästerskap med Åmmeberg. För mig blev det två matcher mot Skyllberg och mot Zinkgruvan. Vi förlorade mot Skyllberg med 2-1 och vann mot Zinkgruvan med 4-2. För mig gick det väl helt ok men Skyllbergs båda mål kändes rätt jobbiga. Båda var inlägg som hamnade i målet efter lite taskig kommunikation osv... Om målen var mitt fel eller försvararna är lite svårt att avgöra men det var två ganska onödiga slumpmål. Löwis och Jonny lyckades inte göra någon mål ialf och det var väl lite av huvudsaken :-). Mot Zinkgruvan släppte jag in två stycken straffar som de fick för att de spelar i en veteranserie. Inte så mycket att göra åt med andra ord.

Nu kan man undra vad som händer ikväll? De flesta verkar upptagna med diverse saker... Något måste jag försöka hitta på... Det är ju lördag :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0