Radiopratare!

Mina förhoppningar om en toppenkväll besannades igår. Vädret och sällskapet visade båda sina bästa sidor. Vi satt ute hos Gattas i den varma sommarkvällen och drack öl och käkade diverse snacks som Gattas hade fixat. Det var riktigt trevligt och man blev snurrigare och snurrigare ju längre kvällen led tills det blev mer snurrigt än vad det brukar bli :-). Det var dock bara en positiv snurrighet :-). Vi lyckades även få in alla som var med på förfesten på Björnis trots att några var minderåriga och där fortsatte sedan kvällen. Även på Björnis var det riktigt kul och det berodde nog på att alla var i riktigt bra form :-). Några hade till och med försökt avstyrt ett tjafs mellan några tjejer så att de själva blev inblandade i tjafset. Det hela slutade med att några av tjejerna blev utkastade. Inte så ofta ett tjafs mellan tjejer och killar leder till att tjejerna blir utkastade :-). Tyvärr såg jag inte det hela själv vilket var riktigt synd :-). Det var riktigt länge sedan jag hade så här roligt på krogen i Örebro och det berodde på ett bra alkoholintag och väldigt bra sällskap.
En annan rolig sak var att några tyckte att man skulle bli radiopratare för att de tyckte att jag hade en sådan röst. Det är faktiskt andra gången någon säger det så något lattjo har jag tydligen i mitt sätt att prata.

Idag har det blivit en ren slappardag med restaurangmat och glass :-). Torsten ringde också och ville att jag skulle börja spela fotboll i Åmmeberg igen vilket jag sa att jag kunde göra. Så det blir träning imorgon om foten håller men det får man hoppas att den gör. Springa med den är inga problem ialf men det är det där med att sparka på en boll som kan vara lite jobbigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0