Ryktesspridningen fortsätter :-)!

Anklagelserna mot mig för ryktesspridning verkar hålla i sig fortfarande :-). De blåssade tydligen upp igen efter att jag frågat en av de inblandade om denne hade hört något om saken. Denne person verkar då ha missförstått och det hela fick lite ny fart :-). Det är spännande värre. Man blir rätt sugen på att lägga ut lite falska rykten bara för att se vilka proportioner de kan få. Kanske skulle börja med det!?

Jag trivs bättre på jobbet än vad jag kunde tro. Jag får variera rätt mycket bland sysslorna och det finns rätt mycket nytt trevligt sommarjobbarfolk att prata med. Inte för att det är något större fel på de gamla men nytt blod sätter alltid lite ny färg på tillvaron. Jag fick även en förklaring på en fundering jag haft ett tag om en av luringarna på jobbet. Det var kanske inte helt oväntat men ändå lite annorlunda än vad man trodde. Jag är dock inte helt säker på att förklaringen är helt riktig heller iofs.

Låttips för alla oss gubbrockare!

John Mellencamp - Jack & Diane


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0