Meeeen tuuur!!!

Piss Utd lyckades så klart göra mål och avgöra matchen i den 89e matchminuten. Jag blir så irriterad. Innan hade Liverpool varit minst en klass bättre matchen igenom. Fan, fan, fan, fan...

Jag har massa I-landsproblem nu... Tycker läraren rättar min tenta fel så den inte ger så mycket poäng som jag tycker den ska ha, får göra radonmätning i lägenheten (lungcancer varning?), mitt internet fungerar inte alls, blev skyldig CSN pengar osv... Det är synd om mig nu! Kom och trösta mig :-P.

Kommentarer
Postat av: miian

*tröstar*

2007-03-07 @ 20:20:03
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Zandrah

Sedär ja! Liknande I-landsproblem har vi..
Jag har också blivit tvungen att göra radonmätning, kan det bero på att vi har samma hyresvärd tro?
Likaså mitt internet strular, men jag behöver inte betala tillbaka pengar till CSN, utan till Försäkringskassan. Sen det där med tenta vill jag inte ens prata om.. körde garanterat nu på min första tenta =/
Livet är underbart :D

2007-03-16 @ 19:09:38
URL: http://zandrah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0