Det gnager lite...

Jag känner mig lite mer stressad än vanligt just nu. En del saker går inte riktigt som jag vill, eller det är bara en sak :-). Jag får inte min båge såld trots att den nästan är gratis. Sedan är det lite det här med att hyra ut lägenheten i andra hand. Att man hittar någon man kan lita på osv... Inte så kul om den som hyr slutar betala hyran när jag är i Australien eller något liknande. Även skolan gnager lite i och med att jag ligger lite efter men jag börjar komma i fas. Det största I-landsproblemet är att jag vill spela fotboll men förstår själv att det är rätt meningslöst när jag inte kommer kunna vara med något ialf. Det gör mig lite ambivalent över vad jag vill :-). Det känns även som att tiden går så fort nu och att jag inte hinner med det jag ska trots att jag har hur mycket tid som helst egentligen :-). Eller jag har inte riktigt lika mycket tid som många andra för jag tror att jag sover lite mer än de flesta och behöver nog det också för att kunna koncentrera mig ordentligt :-).

Det var lite gnäll först!

Nu är det 45 minuter kvar till CL-finalen i fotboll mellan Liverpool och Milan, börjar bli nervöst. Kom igen nu Liverpool snälla vinn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0