Det rinner om mig...

Jag har gått och fått feber :-(. Insjuknade i måndags eftermiddag och sedan dess har det varit ett ständigt hoppande mellan svettningar och "frysningar". Tidigare idag hankade jag mig upp till Apoteket för att få tag i något febernedsättande efter att under två nätter inte kunnat sova någonting. Nu har jag tagit min första tablett Alindrin för febern och det blev genast mycket bättre, helt plötsligt kände jag mig lite levande igen, dock svettas jag som en gris. Jag köpte även Corsodyl för mitt sår i munnen vilket jag tror är boven till sjukdomen från början. Det där såret långt in i käften har varit där i en månad snart men så fort det börjat läka har jag lyckats att slita upp det igen :-(. Antar att sjukdomen fått fäste där från början.

Nee det är fan dax att friskna till nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0