Kanske flyttat till "Bättringsvägen"!

Febern har nog försvunnit ur min kropp och jag har fått sova en hel natt :-). Det var riktigt underbart att få sova ut lite. Dock är munsåret inte ett dugg bättre och halsen värker lite, men nu när febern är borta orkar man göra lite annat än att ligga och tycka synd om sig själv i soffan. Tror till och med jag ska duscha idag :-). Men blir inte det andra bättre får man väl uppsöka en doktor trots allt. Är säkert streptokock"jävlar" som ligger och jävlas med min mun och hals.

Om någon ringt till min hemtelefon och jag inte har svarat så beror det på att den har gått sönder, eller modemet till den har brakat ihop, men jag har beställt ett nytt nu. Snart löst med andra ord.

Mycket att fixa med nu... Sälja MC, hyra ut lägenhet... Jag har inte tid med att vara sjuk.

Kommentarer
Postat av: FX

Repa dig på ett liberalt vis!

Kram

FX

2007-05-05 @ 13:33:42
Postat av: Magda

Visste du att gatan bredvid Lindesbergs lasarett heter just bättringsvägen...lite kul tycker jag.

2007-05-05 @ 16:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0