Korpmatch igen!

Idag spelade jag en korpmatch igen fast med ett annat lag. Den här gången var det Roberts korplag som behövde en målvakt och jag ställde upp. Det var lite seriösare nu med domare och grejer men tyvärr förlorade vi med 2-0 efter lite slarv i försvarsspelet. Annars var vi allt det bättre laget och borde ha vunnit. Missade typ två öppna mål :-(. Jag har uppenbarligen blivit en riktig "klubbhora" :-). Tränat och spelat med tre olika lag senaste månaden :-). Kankse skulle starta målvaktspool och hyra ut mig själv :-).

Nu har jag lagt ut min lägenhet på Blocket också. Får man se om man hittar någon man litar på som vill bo i lägenheten ett tag. Det vore ju onekligen bra för min reseekonomi.

Jag ska sluta detta inlägg med lite agg till alla dessa paprazzis :-).
image25
image26

Kommentarer
Postat av: Karolina

Men Andreas, haha.. ja snacka om paparazzi bilder! du kanske har en "hemilg" beundrare :) Eller du kanske vet vem det är.. Ja, varför inte hyra dig som målvakt, A-laget här nere behöver en, kan ju alltid komma ner för en provmatch iaf, för o se om du är tillräckligt duktig:P

2007-05-29 @ 09:57:46
Postat av: Magda

Kankse trodde dem att det var gry forsell...eller Jimmy jansson:-)

2007-05-31 @ 14:54:44
Postat av: Anonym

eller peter Siepen ;)

2007-05-31 @ 17:07:03
Postat av: Leffe C

Hej Andreas!
När ska du börja arbeta?
Det är många som undrar om dom kommer att få se någe ravioli i år?
MVH
Leif

2007-05-31 @ 18:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0