Playing with the boys...

...som Kenny Loggins sjunger vid beachvolleyspelandet i filmen Top Gun. Det är nog ett av filmvärldens största ögonblick. Där finns allt, slow-motionsekvenser, coolingar som posar, publik som är helt inne i en spontanmatch, de som inte är vältränade har t-shirt på sig och så vinner så klart de "goda". Vet ni inte vilken scen jag menar så är det bara att ladda ner Top Gun och spola genom filmen för att sedan skratta med :-). Fantastisk filmkonst :-).
Kom på den scenen idag för att jag själv var och spelade beachvolley med några polare idag borta vid universitetet. Det var för övrigt riktigt kul och trevligt. Lite för blåsigt för att det skulle varit optimala förhållanden men det fungerade hyggligt ändå. Sist men inte minst så vann mitt lag båda matcherna också :-).

Annars har helgen varit ganska så lugn. Inget partaj alls utan jag har bara suttit hemma på kvällarna och försökt kurera mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0