Trevlig Älg :-)!

Så stod det på en stadsbuss som körde förbi mig i fredags, eller det var en bild på en älg, men typ samma sak :-). Jag kan tycka att sådant är fruktansvärt roligt och uppiggande. Lite humor och vänlighet i vardagen är så härligt, speciellt när det är på ställen där man inte förväntar sig att se det.

Jag gjorde kanske mitt livs bästa framförande i torsdags. Pratade lite om en avföringssjukdom :-). Jag hade förberrett mig lite innan så att jag hade lite koll på vad jag skulle säga och det var en bra grej för jag var riktigt nöjd efteråt :-).

Igår var jag en sväng på Strömpis med Klarvik och company och det var helt ok men inte mer. Första kvällen i år som jag inte hade med mig jackan till krogen och det var inte ens kallt när jag gick hem. Det börjar bli sommar :-).

Idag är det "Mors dag" så snart bär det av till Hallsberg för att fira mor min lite grand.

Kommentarer
Postat av: Ej lättroad

Hahahahahahahahaha. Det där med älgen var nåt av det roligaste jag hört!!!

2007-05-28 @ 20:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0