Det var inte bra...

Igar snodde nagon buse var lap-top vilket inte var sa bra for med datorn hade vi aven vara flygbiljetter. Sa nu kommer det sakert bli lite krangel med nagra av de flygbiljetter som inte ar elektroniska. Lap-top'en forsvann igar nar vi gatt till stranden och lite naivt stallt vara vaskor i trappen for att vi hade behovt att checka ut tidigare pa dagen. Jag far nog ta pa mig lite att datorn forsvann for jag hade nog lagt den lite val synligt mycket sakerligen beroende pa en stor trotthet efter att ha varit uppe och tittat pa fotboll hela natten innan.
Annars har vistelsen pa Mate's Place i Sydney varit riktigt bra och vi har traffat massor med nya och trevliga manniskor.
image101
Esterna, nagra av lirarna vi traffade pa hostelet :-).

The Killers konserten blev battre an jag trodde att den skulle bli och det var en helt sjuk allsang till vissa latar. Vara platser var aven mycket battre an jag trodde de skulle bli i och med att vi bokat sa sent.
image100
Precis innan konserten startade.

Nu idag har vi kommit fram till Byron Bay utanfor Brisbane och vi har val tankt att stanna har nagra dagar innan vi fortsatter annu langre norrut.

Humm... Min hals varker lite nu och jag kanner mig nastan lite febrig just nu men det ar antagligen overgaende och beroende pa for lite somn de senaste natterna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

en adress så du kan hålla dig uppdaterad. även bild på lite kortare hår, typ 25 cm kortare ;)

2007-11-13 @ 22:08:08
Postat av: Anonym

http://minandasweetandsalt.blogspot.com/

adressen försvann...

2007-11-13 @ 22:09:42
Postat av: Andy

Jora det sag bra och annorlunda ut.

2007-11-15 @ 02:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0