The Killers!

Idag ar det The Killers konsert i Sydney som vi ska ga pa :-). Det kommer nog bli ett himla drag.

De senaste tva dagarna har innehallit fest och sightseeing. For ett par dagar sedan var jag uppe i Sydneys hoga torn och kikade lite pa utsikten vilket var helt ok och igar var vi runt i stan och filmade de olika sevardheterna som finns har. I torsdags var det skumparty och gratis ol sa da blev man lite rund under fotterna :-). Igar kvall blev det bara ett par ol och en ganska lugn kvall.
image99
Tornet har i Sydney.

Annars flyter livet pa ganska bra har pa hostellet. Det verkar dock vara ett ganska inrutat liv for de flesta som bor har under en langre tid... Det ar typ... Jobba nagon dag for att fa pengar for att kunna festa och ragga brudar respektive killar beroende av vilket kon man har. Det ar kul ett tag kan jag tanka mig men efter ett par manader maste det bli lite val inrutat.

Imorgon aker vi nog norrut.

Kommentarer
Postat av: linus

jag har klippt mig, snyggt som fan =)

2007-11-11 @ 19:24:37
Postat av: Andy

Ojda det var inte igar man horde nat fran dig...

2007-11-13 @ 01:58:55
Postat av: linus

nej, men måste ju meddela att jag kapat av allt hår! och så har jag börjat jobba på friskis. Idag lyckades jag ha sönder en kunds bankomatkort, det gick i två delar. Ganska pinsamt :(

2007-11-13 @ 16:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0